7.-8. 5. Turku HK-areena

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Masa2013
Born To Run
Viestit: 7
Liittynyt: 05.05.2013 19:49

Monelta soitto alkaa

Viesti Kirjoittaja Masa2013 »

Monelta pitäisi olla sisällä, että varmasti ehtii kuuntelemaan ekasta biisistä lähtien?

Nimim. Tiukka aikataulu

EDIT. heikki o: Siirsin tämän Turku-ketjuun. Ei ihan sellainen asia, että tarvitsee oman ketjunsa.
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Kukaan ei tiedä tarkkaa alkamisaikaa. Tukholmassa keikat alkoivat vähän yli kahdeksan (ilmoitettu 19.30). Live Nationin ilmoittama aika on noin 19.
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

Myydäänköhän tuolla ennen keikkaa korvatulppia? Lähinnä kuusiotulppia etsin, koska vanhat hajosivat ja nyt on vain tuollaiset perinteiset ja huonolaatuiset tulpat käytettävissä. Edelliset kuusiotulppani ostin myös keikalta, tosin ei Brucen, ja nyt ajattelin että olisi hyvä tilaisuus hankkia uudet, jos mahdollista.
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Tuota... Tuliko koko THL Turkuun? Eikö kukaan jäänyt Solna #3 jonoon? Kai sellainen on jo pystyssä?
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Laura kirjoitti:
kekko kirjoitti:
Laura kirjoitti:REKAT OVAT SAAPUNEET (tai ainakin osa niistä!)
Kai hurrasitte niille? Samaan tapaan kuin valomiehille ennen keikkaa.
Juu me kaikki kolme :lol: :lol:
Ettekä tehneet aaltoja :shock:
Kirsberry
Jack Of All Trades
Viestit: 153
Liittynyt: 11.01.2013 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Kirsberry »

ProveItAllNight kirjoitti:Myydäänköhän tuolla ennen keikkaa korvatulppia? Lähinnä kuusiotulppia etsin, koska vanhat hajosivat ja nyt on vain tuollaiset perinteiset ja huonolaatuiset tulpat käytettävissä. Edelliset kuusiotulppani ostin myös keikalta, tosin ei Brucen, ja nyt ajattelin että olisi hyvä tilaisuus hankkia uudet, jos mahdollista.
Apteekista saa kuusiotulppia vitosella. Itse ostin musiikkikaupasta; malli jossa vielä suojat eri desibelille, 25 €. Testattu x 2 Solnassa. Todella loistavat.
Mutta jos haluat keikalta ostaa, niin ainakin Friends Arenalla myytiin.
Samuli
Born To Run
Viestit: 28
Liittynyt: 21.01.2013 9:55

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tulin juuri kotiin Solnan keikalta. Ensi töikseni ostin liput myös keskiviikolle Turkuun, aiemmin mulla oli vain tiistain lippu.... Hulluus valtaa alaa. :D
Every day it just gets harder to live this dream I'm believing in
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Sandy »

^ eipäs, vaan järkevyys valtaa alaa. Ainoa oikea ratkaisu :D
the dope's that there's still hope
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja kekko »

Sandy kirjoitti:^ eipäs, vaan järkevyys valtaa alaa. Ainoa oikea ratkaisu :D
Juuri näin!
It ain't no sin to be glad you're alive
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

Voi jumankauta että voi pientä ihmistä sitten v*tuttaa näin heti aamusta. Olin ajatellut pitää huomisen ja keskiviikon talvilomaa, siis sitä, joka olisi pitänyt pitää jo ennen kesälomakauden alkua... No, eipä nyt sitten onnistukaan, kun kuulemma keskiviikkona on puoliltapäivin joku tarkastus, jossa on ehkä noin kymmenesosapromillen mahdollisuus, että mä olisin tarpeellinen. Ja siis niin tarpeellinen, ettei mun tarvitse mennä koko tarkastukseen, mutta mun pitää päivystää puhelimen päässä toimistolla siltä varalta, että mun tietotaitoani tarvitaan. Ai miksi toimistolla? No siksi, kun tietokone on siellä. Ai mitä, onko se pöytäkone? Ei oo, vaan kannettava. Sitä voisi siis nimensä mukaan KANTAA mukana ja etsiä siitä tarpeelliset tiedot vaikka, hmm, Turussa, mutta ei, kun pitää toimia niin kuin oltaisiin edelleen kivikaudella. Mutta hei, sen sijaan voin pitää perjantain talvilomaa! Mitäs helvetin järkeä sitä on enää perjantaina sitten pitää, kysyn vaan?

Pikku vinkkinä, älkää koskaan menkö perheyritykseen töihin. Vaikka siinä olevinaan on joitakin etuja, kuten joustavat työajat, ei ne ikinä jousta silloin kun kaikista eniten tarttis...

Tää ei nyt juurikaan millään lailla liittynyt Bruceen, paitsi sen verran, etten pääse jonottamaan Turkuun, mutta kunhan nyt halusin purkaa tän ihan äärettömän v*tutuksen johonkin. Onneks tää foorumi on olemassa ;)
Lukittu