7.-8. 5. Turku HK-areena

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Trooper kirjoitti:Pitäiskö se pirulauta ostaa vielä toisellekin keikalle lippu. Rahaa ei oo tuhlattavaks asti, mutta en hitto vie siedä ajatusta että Bruce soittaa keskiviikkona Junglelandin tai Thunder Roadin enkä mä oo kuulemassa!
Älä vaan tee sitä virhettä että skippaat toisen keikan :o tällainen aloittelijan vahinko tapahtui itelle 2003 ...vieläkin harmittaa pikkasen ;)
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Anneli kirjoitti:
Trooper kirjoitti:Pitäiskö se pirulauta ostaa vielä toisellekin keikalle lippu. Rahaa ei oo tuhlattavaks asti, mutta en hitto vie siedä ajatusta että Bruce soittaa keskiviikkona Junglelandin tai Thunder Roadin enkä mä oo kuulemassa!
Älä vaan tee sitä virhettä että skippaat toisen keikan :o tällainen aloittelijan vahinko tapahtui itelle 2003 ...vieläkin harmittaa pikkasen ;)
Niinpä! Mullekaan ei tullut 2003 edes mieleen, että voisi mennä molemmille keikoille. Onneksi sentään satuin kakkoskeikalle...
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja pesku »

Jenni kirjoitti:
Anneli kirjoitti:
Trooper kirjoitti:Pitäiskö se pirulauta ostaa vielä toisellekin keikalle lippu. Rahaa ei oo tuhlattavaks asti, mutta en hitto vie siedä ajatusta että Bruce soittaa keskiviikkona Junglelandin tai Thunder Roadin enkä mä oo kuulemassa!
Älä vaan tee sitä virhettä että skippaat toisen keikan :o tällainen aloittelijan vahinko tapahtui itelle 2003 ...vieläkin harmittaa pikkasen ;)
Niinpä! Mullekaan ei tullut 2003 edes mieleen, että voisi mennä molemmille keikoille. Onneksi sentään satuin kakkoskeikalle...
Sama juttu Rahikaisella. Vieläkin harmistuksen kyynel välillä purskahtaa. Itse olin sillä ensimmäisellä eli myöhemmin myyntiin tulleella keikalla.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

Maailman suurin virhe olisi jättää toinen keikka käymättä.. siis ihan oikeasti! ;)
Permannolle on muuten vapautunut lisälippuja eilen, kummallekin keikalle.
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Avatar
kristin
Jack Of All Trades
Viestit: 184
Liittynyt: 11.01.2013 12:16
Paikkakunta: Tampereen liepeiltä

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja kristin »

pesku kirjoitti:
Jenni kirjoitti:
Anneli kirjoitti:
Trooper kirjoitti:Pitäiskö se pirulauta ostaa vielä toisellekin keikalle lippu. Rahaa ei oo tuhlattavaks asti, mutta en hitto vie siedä ajatusta että Bruce soittaa keskiviikkona Junglelandin tai Thunder Roadin enkä mä oo kuulemassa!
Älä vaan tee sitä virhettä että skippaat toisen keikan :o tällainen aloittelijan vahinko tapahtui itelle 2003 ...vieläkin harmittaa pikkasen ;)
Niinpä! Mullekaan ei tullut 2003 edes mieleen, että voisi mennä molemmille keikoille. Onneksi sentään satuin kakkoskeikalle...
Sama juttu Rahikaisella. Vieläkin harmistuksen kyynel välillä purskahtaa. Itse olin sillä ensimmäisellä eli myöhemmin myyntiin tulleella keikalla.
OT:ksi menee mutta sama täällä.Oli se tuskaa saada lippu edes sille yhdelle keikalle. Ja olin niin onnellinen että pillahdin itkuun kun Bruce astui lavalle. Niin kauan olin tuota odottanut enkä uskonut että koskaan pääsen livenä näkemään.
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Dune »

Thunder75 kirjoitti:Maailman suurin virhe olisi jättää toinen keikka käymättä.. siis ihan oikeasti! ;)
Permannolle on muuten vapautunut lisälippuja eilen, kummallekin keikalle.
Totta!
Kyllä kans Vi....ti kun en päässy ollenkaa 2003 vuonna Suomen ekoille Bruce keikoille...
Sitä ei ikinä tiedä koska Bruce ja E-Streetti tulee seuraavan kerran taas Suomeen. .
Nyt pitää ottaa kaikki ilo irti tupla keikalla..
MrDune
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Alea iacta est eli alku aina hankalaa sano entinenkin latinanopettaja! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

cortinaGT kirjoitti:Alea iacta est eli alku aina hankalaa sano entinenkin latinanopettaja! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja jos tuon toisen skippaa niin myöhemmin voi sanoa että "errare humanum est"..
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Thunder75 kirjoitti:
cortinaGT kirjoitti:Alea iacta est eli alku aina hankalaa sano entinenkin latinanopettaja! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja jos tuon toisen skippaa niin myöhemmin voi sanoa että "errare humanum est"..
Ja toi käännösvirheeni oli ihan tahallinen. :)
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5392
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Ja artistimmehan on laulanut suunnilleen :
"Two shows are better than one..."
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Lukittu