7.-8. 5. Turku HK-areena

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Tai mä tarkoitin lähinnä, että onko ok mainostaa lippuja ja linkata foorumi, kun itselläni ei enää ole ylimääräisiä lippuja. Ilmeisesti on ihan sopivaa. Samalla tosiaan saisi foorumille lisää näkyvyyttä.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja heikki o »

"Ylimääräisillä" lipuillahan on oikein hyvä yrittää saada sellaisia tuttuja tai puolituttuja mukaan, jotka eivät ole Brucea aiemmin nähneet, eivätkä tiedä mistä ovat jääneet paitsi. Muistakaa aina mainita se, että seuraava päivä on pyhä, jos myytte keskiviikon lippuja.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

MKN kirjoitti:Brucen Facebook-tiimille pyyhkeitä siitä, että Turku 2 ei löydy vieläkään eventeistä...Gijon on kyllä ehditty jo lisäämään. :evil:
Ei se löydä viralliselta siteltäkään. Koittakaa antaa palautetta. Mä en pystynyt, Sonyn palautelomakkeen "turvatarkistus" esti palautteen lähdön.

-Kari-
ycis
Jack Of All Trades
Viestit: 118
Liittynyt: 11.01.2013 14:44
Paikkakunta: Turku

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja ycis »

KaSTown kirjoitti:
MKN kirjoitti:Brucen Facebook-tiimille pyyhkeitä siitä, että Turku 2 ei löydy vieläkään eventeistä...Gijon on kyllä ehditty jo lisäämään. :evil:
Ei se löydä viralliselta siteltäkään. Koittakaa antaa palautetta. Mä en pystynyt, Sonyn palautelomakkeen "turvatarkistus" esti palautteen lähdön.

-Kari-
Samoin täällä .... "Your security code is incorrect. Please try again " :(
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja pesku »

Jos ei ole bändille kukaan uskaltanut kertoa, että "kahtokeepas, kuulkeepas, se on keskiviikon vappaat peruutettu ku pittää soettoo toenennii ilta siellä Turkussa. Jiäp Vikingin piknik sitteennii seoroovalle kiertueelle."
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja heikki o »

ycis kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:
MKN kirjoitti:Brucen Facebook-tiimille pyyhkeitä siitä, että Turku 2 ei löydy vieläkään eventeistä...Gijon on kyllä ehditty jo lisäämään. :evil:
Ei se löydä viralliselta siteltäkään. Koittakaa antaa palautetta. Mä en pystynyt, Sonyn palautelomakkeen "turvatarkistus" esti palautteen lähdön.

-Kari-
Samoin täällä .... "Your security code is incorrect. Please try again " :(
Eivät tosiaankaan halua palautetta.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

heikki o kirjoitti:
ycis kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:
MKN kirjoitti:Brucen Facebook-tiimille pyyhkeitä siitä, että Turku 2 ei löydy vieläkään eventeistä...Gijon on kyllä ehditty jo lisäämään. :evil:
Ei se löydä viralliselta siteltäkään. Koittakaa antaa palautetta. Mä en pystynyt, Sonyn palautelomakkeen "turvatarkistus" esti palautteen lähdön.

-Kari-
Samoin täällä .... "Your security code is incorrect. Please try again " :(
Eivät tosiaankaan halua palautetta.
Onnistuisikohan Riku lähettämään palautetta tosta johonkin toiseen sähköpostiosoitteeseen.
Marko L.
Born To Run
Viestit: 12
Liittynyt: 11.01.2013 19:44
Paikkakunta: Turku

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja Marko L. »

Koska sain varmistettua ekalle keikalle lipun foorumikiintiöstä, ja toiseen ei ole vielä ollut yksinkertaisesti varaa, niin en ole näitä keskusteluja tai lippupalvelun sivuja seurannut kovin tiiviisti. Onko niin, ettei kummallekaan keikalle ole vielä myytä lainkaan lavan taakse lippuja? Kuitenkin on suhteellisen pienestä hallista kyse, joten eikö ne paikat kaikella todennäköisyydellä jossain vaiheessa tule myyntiin, vai olenko tässä täysin väärässä?
Avatar
The Rikza
Downbound Train
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.01.2013 12:22
Paikkakunta: Badlands of Mikkeli

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

Hei mun pitäis pyytää teiltä pittiin aikovilta pientä palvelusta...

Voisikos joku ystävällinen ihminen tehdä tuolle 8.5-keikalle Hungry Heart-toivekyltin?
Päivä sattuu olemaan äitini syntymäpäivä, ja Hungry Heart hänen lempibiisinsä. Lisäksi se on mun porukoille "se" biisi.
Kyllä tekisin tämän itse, mutta kun ei edes permantopaikkoja ole, vaan C1-katsomon paikat...

Kiitos jos joku voisi!
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
minister
Born To Run
Viestit: 2
Liittynyt: 14.01.2013 21:01

Re: 7.-8. 5. Turku HK-areena

Viesti Kirjoittaja minister »

Oliskohan jollakulla sattumalta myynnissä kenttälippua/paria kenttälippua keskiviikon 8.5. keikalle?
Lukittu