American Beauty -EP

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Terontius »

teromk kirjoitti:Taidan olla ainoa, joka pitää tästä levystä. Tai noh, tuotanto on mitä on, mutta jotenkin kun katsoo biisin taakse ja kuvittelee sitä vaikka livetilanteessa, niin tunnelma on heti erilainen. Vahva seiska.
Samaa mieltä kuin kaimani. Kannattaa muistaa että nämähän ovat jämäkappaleita Brucelta. Ei terävintä kärkeä herran tuotannosta, mutta silti hyviä.
He travels fastest who travels alone.
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 891
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Aika jämäbiisejä kaikki noista, mutta silti paljon parempi näin päin, että julkaistaan paljon materiaalia ja niistä saa sitten fanit itse päättää mistä pitää, tai ei pidä, kuin toisin päin, jolloin jää pahimmassa tapauksessa looseendsit, promiset ja protectionit sun muut pöytälaatikkoon.
Take 'Em As They Come
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja mrk »

Nimibiisin video :

https://www.youtube.com/watch?v=JYMc4FkSObM" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Jos joku jäi ilman (minun lisäkseni), niin Cdon.comista löytyy American Beauty sekä myös Ronnie Spectorin Say Goodbye to Hollywood
You´ll never walk alone
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja mrk »

Luckyman63 kirjoitti:Jos joku jäi ilman (minun lisäkseni), niin Cdon.comista löytyy American Beauty sekä myös Ronnie Spectorin Say Goodbye to Hollywood
Se on sitten eri asia, saavatko ikinä toimitettua niitä. Saapahan sieltä sitten viiden euron hyvityskoodin kun muutaman kuukauden päästä ilmoittavat että ei onnistunut.
Philly
Downbound Train
Viestit: 1050
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Philly »

^Tyhjän myyminen on todellinen ongelma. Enkä tarkoita tässä pelkästään Cdonia.
Nytkin odottelen Stupidon palauttavan rahat.

Ainakaan minä en tee toista tilausta muualta ennen kuin varmistuu että kauppa ei voi toimittaa. Cdonilla on parantamisen varaa tiedottamisen nopeudessa.
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

mrk kirjoitti:
Luckyman63 kirjoitti:Jos joku jäi ilman (minun lisäkseni), niin Cdon.comista löytyy American Beauty sekä myös Ronnie Spectorin Say Goodbye to Hollywood
Se on sitten eri asia, saavatko ikinä toimitettua niitä. Saapahan sieltä sitten viiden euron hyvityskoodin kun muutaman kuukauden päästä ilmoittavat että ei onnistunut.
Sama kävi mielessä mutta eipä tuossa mitään menetä ja pistin tilauksen vetämään.
You´ll never walk alone
Avatar
Lenny Bruce
Lucky Man
Viestit: 336
Liittynyt: 30.01.2013 22:54

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Lenny Bruce »

Luckyman63 kirjoitti:
mrk kirjoitti:
Luckyman63 kirjoitti:Jos joku jäi ilman (minun lisäkseni), niin Cdon.comista löytyy American Beauty sekä myös Ronnie Spectorin Say Goodbye to Hollywood
Se on sitten eri asia, saavatko ikinä toimitettua niitä. Saapahan sieltä sitten viiden euron hyvityskoodin kun muutaman kuukauden päästä ilmoittavat että ei onnistunut.
Sama kävi mielessä mutta eipä tuossa mitään menetä ja pistin tilauksen vetämään.
Kuin myös
Philly
Downbound Train
Viestit: 1050
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Philly »

American Beauty numeroitu promo CD 100 kpl painoksesta. Lähtöhinta huutokaupassa 350 puntaa.

Edit: Myyjä tiputti lähtöhintaa, lopullinen myyntihinta 51 puntaa.
Viimeksi muokannut Philly, 09.05.2014 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Luulin että levysoitin totaalisen kaput, kun eka biisi pyörähti soimaan...piti kaikkia nappuloita väännellä että mikä tätä masiinaa vaivaa, kunnes tajusin että biisi vaan on niin huono :shock: Aina ei mestarikaan näemmä onnistu.
Vastaa Viestiin