Official Live Downloads

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5414
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Lataa Traders Little Helper, jolla voi muunnella tiedostoja formaatista toiseen.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Lievä off topic, mutta menköön, kun kyse on yhtä vajaaksi jääneen virallisten keikkajulkaisujen sarjan täydentämisestä: netin syövereiden viidakkomaassa näköjään olisi nyt saatavilla vanhanaikainen yleisöäänite Melbourne kakkosesta. Sen jakelija itsekin toteaa, ettei äänenlaatu ole kaksinen, enkä itse pääse ainakaan täältä reissun päältä asiaan sen lähemmin perehtymään, mutta on varmasti ihmisiä, joiden mielestä tämäkin on paljon parempi kuin ei mitään.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5414
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Johnny72 kirjoitti:... mutta on varmasti ihmisiä, joiden mielestä tämäkin on paljon parempi kuin ei mitään.
Olen eräs heistä.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Kai sitä täytyy tämäkin ketju nostaa esille, vaikka todettavana on vain tosiasia, ettei uuden kiertuelegin keikkalatauksista ole tainnut toistaiseksi kuulua vielä mitään. Vai onko jossain näkynyt uutta infoa käytännön joko jatkumisesta tai loppumisesta? Lähipäivät varmaankin viimeistään näyttävät, mitä tällä sektorilla tapahtuu.
Franky
Jack Of All Trades
Viestit: 245
Liittynyt: 22.03.2013 0:15
Paikkakunta: Somewhere across the Canadian border

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja Franky »

On tietoa, jatkuu edelleen. Cincy jo ladattavana.
"Me and Franky laughin' and drinkin' nothin' feels better than blood on blood"
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

No niin, eka USA:n keikka ladattu! Linjat olivat taas vähän tukkoisessa kunnossa, mutta reissukämppämme valokuitulinjaa flac-zip tuli silti perille suunnilleen samassa ajassa mihin kotoinen adsl-linja olisi hyvin toimiessaan pystynyt. Vielä kun ehtisi kuuntelemaankin tätä...

Joka tapauksessa on hienoa, että downloadit jatkuvat! Teksasin ilmaiskeikka täytynee hankkia muita reittejä, mutta nämä muut on kiva voida ostaa näin! 8-)
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Nyt flac-kaupasta saa jo Virginia Beachiakin. Lataukseen meni! 8-)
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Ei ole näköjään muutamaan viikkoon (!) ollut mitään keskustelua tässä ketjussa -- oletteko te kaikki siis lakanneet ostamasta Brucen keikkoja? Ette kai sentään? Minä olen ollut matkoilla hotellinettien varassa, minkä takia flaccien hankkimisessa on päässyt syntymään pientä takamatkaa, mutta olen nyt taas ryhdistäytynyt, ja ostin juuri kahden päivän sisään neljännen keikkatallenteeni. Vielä kun näitä ehtisi kuuntelemaankin kaikessa rauhassa. Pitää kuitenkin tehdä ostokset pian, jotta ei tarvitse turhaan miettiä, ostaako näitä vai ei -- jo tehty hankinta on kuitenkin jo tehty hankinta! :D ;) Nyt täysi yhtenäinen sarjani ulottuu Kapkaupungista Pittsburghiin, eli vielä olisi muutama keikka ostettavana ja sitten pääsen taas ajantasaiseen tilanteeseen. 8-)
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Menköön tähän ketjuun, vaikka onkin ihan vain huhu:
Viimeisten keikkojen yhteydessä joku oli kuullut joltain, joka oli kuullut joltain muulta, joka oli ihan omin korvin kuullut että Bruce itse oli sanonut että seuraavaksi ollaan laittamassa julkaisukuntoon jotain vanhoja "klassisia keikkoja". Huhu ei kertonut muuta, mutta itse veikkaisin että jos on totta, niin kyse olisi just näistä ladattavista keikoista ja että arkistoista voisi olla kaivautumassa esille jos ei muuta niin edes vähintään yksi Darkness-, River- ja BitUSA-kiertueiden keikka. Tunnel varmaan kans. Ja kyllä mulle joku sopivan hyvälaatuinen Rising-keikkakin kelpaisi ihan hyvin. Siis laillisesti.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Official Live Downloads

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

^luin maailmalta paristakin eri foorumiketjusta ihan samaa juttua, toivottavasti pitäisi tämä paikkaansa. Mutta kaikkein parasta olisi tietysti saada näitä kaupan kuvan kera, esim. dvd:nä... Melkeinpä mitkä hyvänsä Darkness- tai River-kiertueen keikat kelpaisivat ainakin minulle, oli levyhyllyihin niistä jo aiemmin sattunut eksymään vähemmän virallisia versioita tai ei.
Vastaa Viestiin