The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Nyt vasta vertasin tuloksia omaan listaani ja yllätyin etenkin tuon kymppilistan kanssa, kuinka "huonosti" meni yksiin lopullisen listan kanssa. Tulokset:
Top 10: 3/10
Top 30: 11/30

Huonoimmin sijoittui minun listaltani Gave It A Name, mulla 27, foorumilla 209. Tämän sijoitus olisi voinut olla parempikin, biisit sijoilla 15-30 lätkin paikoilleen sen enempää sijoituksia miettimättä. Toinen tunnustus: olin ainoa, jonka listalla oli Easy Money, mulla sijalla 18, tuotti THL- listasijoituksen 182
the dope's that there's still hope
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5393
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Kipi kirjoitti:Mutta se minulta on kyllä edelleen mennyt ohi, että miksi Higher and Higher oli äänestyslistalla (jota en itse käyttäny vaan vedin ns. hatusta), millä virallisella julkaisulla se on ollut?
The 25th Anniversary Rock & Roll Hall Of Fame Concerts (4 CD tai 2 * 2 CD)
Tuossa Higher And Higher biisissä on vieraina : Darlene Love, John Fogerty, Sam Moore, Billy Joel ja Tom Morello
Samalta levyltä on myös listalle päässeet London Calling (Morellon kanssa), Fortunate Son & Oh Pretty Woman (Fogertyn kanssa),
A Fine Fine Boy (Darlene Loven kanssa) ja New York State Of Mind (Billy Joel)
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Joku joukostamme oli rankannut Rouletten 3.parhaaksi. Omat osumat: Top10 3 ja Top30 12 omalta suosikkilistaltani.
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Hank
Jack Of All Trades
Viestit: 101
Liittynyt: 20.01.2013 19:09
Paikkakunta: Tampere East

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja Hank »

Top-10 biiseistä mun listallani on 5.
Top-30 biiseistä mun listallani on 10.

Sijoilta 51-63 löytyi paljon omaa TOP-30 tavaraa

162. Rocky Ground ja 192. Your own worst enemy jäivät kauimmaksi.

Kannatan muuten isosti Johnny72:n ehdotusta inhokkilistasta. Kyllähän kunnon haukkuminen ja sysimusta negatiivisuus aina lapsellisen fanittamisen voittaa!
Jos tilasto-osaston ohjeistamispäällikkö viitsii niin siitä tulisi hauskaa - voi syntyä jopa hedelmällistä juupas-eipäs vänkäämistä.
“Before I speak, I have something important to say.”
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Hank kirjoitti:
Kannatan muuten isosti Johnny72:n ehdotusta inhokkilistasta. Kyllähän kunnon haukkuminen ja sysimusta negatiivisuus aina lapsellisen fanittamisen voittaa!
Jos tilasto-osaston ohjeistamispäällikkö viitsii niin siitä tulisi hauskaa - voi syntyä jopa hedelmällistä juupas-eipäs vänkäämistä.
Tämä voisi olla mielenkiintoinen lista, tulisi kommentteja "miten tuo voi olla sun inkokki, mulla se on top kolmessa" :lol: Ei ole taidettu täällä uudella foorumilla vielä laittaa levyjäkään järjestykseen vai muistanko väärin?
You´ll never walk alone
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja Ile »

Aloin jo kasaamaan inhokkilistaa. Top 30 onnistuu kyllä yllättävän helposti. Ja näköjään aika hyvin painottuu uudempaan tuotantoon nuo inhokkibiisit.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2697
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja shannoon »

nyt kun aloin karsimaan omia inhokkeja, niin huonoimpia on ehkä vaikeempi laittaa järjestykseen, ainakin itelle.. tosin todellisia inhokkeja ei ole montaa, mutta semmosia biisejä on paljon mitä ei tule juuri ikinä kuunneltua kun ei hetkauta suuntaan tai toiseen..
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 892
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Huonoimpien listaaminen veisi paljon enemmän aikaa, koska joutuisi kuuntelemaan enemmän. Ja kuunnellessa todennäköisesti ajattelisi monenkin biisin kohdalla, että eihän tämä niin huono olekkaan. Ehkä siitä tulisi sitten kyllästyttävimpien biisien lista, eli moni kovassa livesoitossa kulahtanut biisi päätyisi mukaan.
Take 'Em As They Come
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja Terontius »

Niinpä. Brucella ei ole huonoja biisejä. Vain hyviä ja loistavia. ;)
He travels fastest who travels alone.
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: The Ultimate THL TOP30 2013 - tulokset

Viesti Kirjoittaja mika »

Omat strategiset mitat olivat 5/10 ja 21/30.

KaSTownin tapaan en äänestänyt ensijaisesti studiolevyiltä aboluuttisesta parhaita biisejä vaan suosikki kuuntelukokomuksiani kyseisistä kappaleista. Nimenomaan kuuntelokokomuksien perusteella TOP10 mahtuivat mm. intensiiviset vedot Roulette (kesällä Leipzigin avausbiisinä), The Ghost of Tom Joad (with Tom Morello - Magic Tour Highlights EP) ja It's Hard To Be a Saint in the City (Live '75-85). Toisaalta loistavista biiseistä, jotka ovat ehkä jo kokeneet inflaatiota kuuntelukokokemuksina, esim. Thunder Road ei mahtunut TOP10:iin ja Born to Runilla oli vaikeuksia päästä edes TOP30:iin (lopulta oli 30:s).

Huonoiten omalta listaltani THL äänestyksessä sijoittui Kilkennyn kuuntelokokemus This Little Light Of Mine sijoille 26/207.

Jälleen absoluuttisesti huonoimman biisin valinta olisi kyllä hankalaa, mutta inhokin / ärsyttävimmän / kulahtaneimman listaaminen voisi olla mielenkiintoista. Ja näiden listojen ruotiminen nimen omaan.
Vastaa Viestiin