Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Annu
Lucky Man
Viestit: 433
Liittynyt: 10.01.2013 8:30

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Annu »

Katseltiin veljentytön,6 vee,kirjan kuvia.Neiti halusi tietää,että kuka on Brucen tyttöystävä.Näytin sitten kuvia,että 'tää oli sen tyttöystävä,ja tää kans,ja tän kaa se meni eka naimisiin ja sitten se eros ja meni tän kaa naimisiin ja sitten ne sai lapsia.' Neiti katsoi minua kysyvästi:'Miten sie tiedät!Olet siekii ollu sen tyttöystävä?!?' :lol: :lol:
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Annu kirjoitti:'Miten sie tiedät!Olet siekii ollu sen tyttöystävä?!?'
No kuinka vastasit? "Ei ei ei, täti vaan huokailee sen perään ihan muuten vain ja katselee sen kuvia netistä, ei siihen mitään taka-ajatuksia sisälly..."
Annu
Lucky Man
Viestit: 433
Liittynyt: 10.01.2013 8:30

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Annu »

Liisa S kirjoitti:
Annu kirjoitti:'Miten sie tiedät!Olet siekii ollu sen tyttöystävä?!?'
No kuinka vastasit? "Ei ei ei, täti vaan huokailee sen perään ihan muuten vain ja katselee sen kuvia netistä, ei siihen mitään taka-ajatuksia sisälly..."
Heh :D Sisäslukutaitoon yritin vedota, että "näissä kuvateksteissä lukee niin.." Mutta jotenkin tuntuu, että tähän aiheeseen palataan vielä..
archie60
Jack Of All Trades
Viestit: 150
Liittynyt: 12.01.2013 21:12

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja archie60 »

On tämä kyllä ihan loistava kirja. Rock-elämänkertojen aatelia. Paljon uusia asioita.
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja pesku »

Hansakorttelin Suomalaisessa kirjakaupassa oli kirja hintaan 29,95 rintamerkin kera. Merkistä huolimatta en ostanut kolmatta kirjaa.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja rane »

Uusi "Bruce ja minä" video: Bruce ja minä: Mies musiikin takana
http://www.youtube.com/watch?v=5pcz1nGNB-U" onclick="window.open(this.href);return false;
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Ramrod
Lucky Man
Viestit: 411
Liittynyt: 12.01.2013 0:55

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Ramrod »

Kollega toi tänään Otavan kirjakaupasta tuon Bruce-rintanapin, johon on printattu Carlinin kirjan Bruce-kansikuva.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2991
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Rintamerkin sain myös kun keskustan Suomalaisesta kirjan ostin.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Ostin Romanialaisesta. Hyvinkin kiertävä kirjakauppa, liikkuu kauppaketjujen pääovilta pääoville. Sain rintamerkin jossa lukee "support accordion musicians", onkohan mua kusetettu vaikka haitari ESBn handuissa hyvin pysyykin?
Outlaw Pete
Born To Run
Viestit: 34
Liittynyt: 16.04.2013 16:46
Paikkakunta: Joensuu

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Outlaw Pete »

archie60 kirjoitti:On tämä kyllä ihan loistava kirja. Rock-elämänkertojen aatelia. Paljon uusia asioita.
Par'aikaa olen kirjaa lukemassa, Steel Millin kohdilla menossa. Täydentää mukavasti Marshin opusta erilaisilla painotuksillaan. Uutta nippelitietoa tipahtelee mukavasti pitämään kiinnostusta yllä. Vedet silmissä tuli hekoteltua esimerkiksi Janis Joplin -anekdootille...

Tämän kanssa on sama ongelma kuin kaikkien hyvien ja mielenkiintoisten kirjojen kanssa: yhtäältä tahtoisi lukea sen nopeasti loppuun, hotkia oikein, mutta toisaalta taas ei haluaisi sen loppuvan lainkaan.
Vastaa Viestiin