The Ties That Bind : The River Collection

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

shannoon kirjoitti:^italian amazon on ihme mesta kun sieltä saa kaikki halvemmalla. Queeninkin se uus 18älpeen boxi satasen halvemmalla kuin äxässä...
Joo tiedän että vertaus äxän hintoihin ei todista mitään ;) mut monta kymppiä halvemmalla silti ku muualta...
Näköjään tääkin boxi maksaa tuolla "vain" 80 e DVD-versiona. Ilmeisesti tuo Italian Amazon toimittaa Suomeen? En ole ikinä sieltä mitään tilannut ja italian luetunymmärtäminen on mulla vähän hakusessa... Itse asiassa italian kielitaitoni rajoittuu aika lailla pizzan ja oluen tilaamiseen. Täytyy pyytää faijaa tulkkaamaan, kun se omasta mielestään osaa italiaa niin hyvin :D
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja mrk »

Toimittaa Suomeen asti, Amazonit toimivat samalla tavalla maasta riippumatta, tee tunnukset ja treenaa vaikka Englannin versiolla tilaamista. Eli vie homman niin pitkällle kun ruudulla näkyy toimituskulut ja osoitteet yms, mutta ei paina sitä lopullista "hyväksy"-nappia. Tämän jälkeen tilaaminen menee sujuvasti niin saksaksi, italiaksi, espanjaksi kuin ranskaksikin tarvittaessa;)
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

mrk kirjoitti:Toimittaa Suomeen asti, Amazonit toimivat samalla tavalla maasta riippumatta, tee tunnukset ja treenaa vaikka Englannin versiolla tilaamista. Eli vie homman niin pitkällle kun ruudulla näkyy toimituskulut ja osoitteet yms, mutta ei paina sitä lopullista "hyväksy"-nappia. Tämän jälkeen tilaaminen menee sujuvasti niin saksaksi, italiaksi, espanjaksi kuin ranskaksikin tarvittaessa;)
Kiitos :) Enkkuversiosta onkin joskus tullut tilattua, täytyypi virkistää muistia :)
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2697
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja shannoon »

Jeps. Ite olen jonkun verran tilaillut tuolta kanadan amazonista kans. Mutta sieltä tilatessa pitää tietty muistaa tulli-jutut. että ei näitä boxeja sieltä kannata tilata... Mutta perus älpeet sieltä on saanut usein vähän halvemmalla...
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5392
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Italian postilaitos on joskus vaan aivan tolkuttoman hidas, Suomeen lähetysken tulo kestää pari, kolme viikkoa kun se makaa päiväkausia jossain italialaisessa postitoimistossa.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja mrk »

Amazonilla saattaa tosin tulla tuotteet milloin mistäkin. Joku Ranskasta tilattu lähti Englannista. Englannista tilattu tullut Saksasta jne. Mutta YMMV.
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4940
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Tilaamalla Amazonista saattaa saada Boxin käsiinsä jo hyvissä ajoin Ennen Joulua :?
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

jjvirta kirjoitti:Italian postilaitos on joskus vaan aivan tolkuttoman hidas, Suomeen lähetysken tulo kestää pari, kolme viikkoa kun se makaa päiväkausia jossain italialaisessa postitoimistossa.
Joskus olen eBaysta saattanut ostaa laukun tai pari, jotka on lähetetty Italiasta. Kun olen niitä lähetystunnuksen kanssa seuraillut, on ne saapuneet välin Italia-Helsinki hyvinkin nopeasti, mutta sitten välillä Hel-HML kestääkin sitten päiväkausia. Eli mun kokemukseni mukaan vika ei suinkaan ole Italian postissa :D
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2991
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Onko esim. Italian Amazon nopeampi tai merkittävästi halvempi mahdollisine tulleineen? Kotimaisia toimijoita voisi tukea, jos hintaero ei ole liian suuri. Amazonin moraalikaan ei lehtitietojen mukaan ole maailman parasta luokkaa, mitä henkilöstö kohteluun tai esimerkiksi kiistoihin kirjankustantajien kanssa tulee.
Tässä otteita Hesarista:
http://www.hs.fi/aihe/amazon/

Itse aion hakea/tilata Black & Whiten pojilta.
A fan's gotta do what a fan's gotta do.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja mrk »

Joulukuun alussa saattaa olla esim Anttilalla erinäisiä tarjouskuponkeja liikkeellä, tyyliin osta 100 eurolla, saa 20 euroa alennusta.
Vastaa Viestiin