The Ties That Bind : The River Collection

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
JapeT
Growin' Up
Viestit: 93
Liittynyt: 14.01.2013 9:58

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JapeT »

Tempe katsottu nyt kokonaan...voi veljet....ja siskot.... 8-)
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JaSu »

JapeT kirjoitti:Tempe katsottu nyt kokonaan...voi veljet....ja siskot.... 8-)
Sleeppareita lainatakseni: Paskan möivät?
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
JapeT
Growin' Up
Viestit: 93
Liittynyt: 14.01.2013 9:58

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JapeT »

JaSu kirjoitti:
JapeT kirjoitti:Tempe katsottu nyt kokonaan...voi veljet....ja siskot.... 8-)
Sleeppareita lainatakseni: Paskan möivät?
Ihan tuota termiä en käyttäisi :mrgreen:

Ehkä tuon voi vielä katsoa toistekin :roll:
Jukka69
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 01.12.2015 19:34

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Jukka69 »

Tempe oli kyllä heittämällä paras videojulkaisu ikinä. Aatu ottaa aika kevyesti minuun verrattuna sen ettei ollut koko keikka :D
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

No nyt lukee että on postitettu :)
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Iceman
Growin' Up
Viestit: 75
Liittynyt: 18.01.2013 22:02

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Tilasin boxin cdonista viikko sitten ja tänään oli tullut viesti tilauksen toimittamisesta. Viestin tarkemmin luettuani jouduin pettymään, koska nyt oli lähetetty eräs toinen samalla kertaa tilaamani levy. Boxi tulee sitten joskus jälkilähetyksenä. Loppui siis jo varastosta, jos kerran joillekin muille on lähetetty?

Aion kuitenkin pysyä lujana ja kuuntelen kappaleet vasta boxilta enkä sorru netin houkutuksiin. No, sen verran olen antanut periksi, että Meet Me In The Cityn olen kuunnellut pari kertaa.

Odottamisen tuskaa :lol:
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Jos pitäisi pistää top3 uudelta outtake-levyltä niin kärjessä ovat The Man who got away, Stray Bullet ja Party Lights. Minut voi kivittää vääräuskoisena, mutta Night Firen uusi lauluosuua häiritsee kyllä huolella. Instumentaalipuoli siinä on loistava, mutta Brucen ei pitäisi enää yrittää tuollaista laulua. Ihan kuin olisi väärä sävellaji tai joku.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

Liisa S kirjoitti:Tuotetta on tulossa Anttiloihin, mutta en tiedä miten hyvällä jakelulla (mun sisäpiiri ei toimi tarpeeksi hyvin). Luottaisin kuitenkin että ilmestymispäivänä löytyy sieltä mistä minä haluaisin ostaa, ja ilmaisjakeluiden yms. mukanahan on kaikille taas tullut se Anttilan mainosläystäke, jossa on mukana 20 eur alennuskuponki yli satasen ostoista sopivalla aikajaksolla. (On mahdollista että Anttilan myyntihinta on sentin alle satasen, mutta sitten ostetaan joku muu halpistuote mukaan. Ei suklaapatukka, koska kuponki ei ole voimassa mm.elintarvikkeille, lehdille tai leffalipuille, muistaakseni.)

MUTTA just tänään tajusin, että perjantaina joudun lähtemään suoraan duunista hevonkuuseen sukulaislapsen lakkiaisiin, ja takaisin pääsen vasta kun levykaupat (ja Anttilat) on sulki. Sama lauantaina, muuta menoa aamusta levykauppojen sulkeutumisiin asti ja sunnuntaina on itsenäisyyspäivä ja kaikki kiinni! Argh! Pääsenkö vasta maanantaina shoppailemaan? Vai onnistunko rukkaamaan lauantain aikataulua siten että olen jonkun levyä myyvän liikkeen tuntumassa ennen sulkemisaikaa? Onko niillä sitä silloin enää jäljellä? Panic, panic!
Muuten, missäpäin tämä hevonkuusi on? Jos Hämeenlinna on matkan varrella ja JOS saan boksin huomenna käsiini ja niitä on kaksi saatavissa, voin ostaa sinullekin jos pystyt sen hämptonista noutamaan? Mun aukioloajat on kuitenkin pidemmät kuin kauppojen, en kuitenkaan ehdi ikinä ajoissa nukkumaan :D
Raffe
Jack Of All Trades
Viestit: 210
Liittynyt: 11.01.2013 11:11

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Raffe »

Liisa S kirjoitti:Tuotetta on tulossa Anttiloihin, mutta en tiedä miten hyvällä jakelulla (mun sisäpiiri ei toimi tarpeeksi hyvin). Luottaisin kuitenkin että ilmestymispäivänä löytyy sieltä mistä minä haluaisin ostaa, ja ilmaisjakeluiden yms. mukanahan on kaikille taas tullut se Anttilan mainosläystäke, jossa on mukana 20 eur alennuskuponki yli satasen ostoista sopivalla aikajaksolla. (On mahdollista että Anttilan myyntihinta on sentin alle satasen, mutta sitten ostetaan joku muu halpistuote mukaan. Ei suklaapatukka, koska kuponki ei ole voimassa mm.elintarvikkeille, lehdille tai leffalipuille, muistaakseni.)

MUTTA just tänään tajusin, että perjantaina joudun lähtemään suoraan duunista hevonkuuseen sukulaislapsen lakkiaisiin, ja takaisin pääsen vasta kun levykaupat (ja Anttilat) on sulki. Sama lauantaina, muuta menoa aamusta levykauppojen sulkeutumisiin asti ja sunnuntaina on itsenäisyyspäivä ja kaikki kiinni! Argh! Pääsenkö vasta maanantaina shoppailemaan? Vai onnistunko rukkaamaan lauantain aikataulua siten että olen jonkun levyä myyvän liikkeen tuntumassa ennen sulkemisaikaa? Onko niillä sitä silloin enää jäljellä? Panic, panic!
Liisa, ja muut, Anttilalla on joku alvi ale verkossa, eli lähes kaikesta saa 20 pinnaa veke.

Raffe
p.s. sori jos joku mahd kirjoittanut tästä, en äkkiseltään nähnyt.
linkki: http://www.anttila.com/shop/fi/netanttila

edit typo
Viimeksi muokannut Raffe, 04.12.2015 1:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
My religion is Rock and Roll, my personal Jesus is Bruce Springsteen, and i guess that Elvis must be God
Avatar
v-mac
Born To Run
Viestit: 31
Liittynyt: 11.01.2013 21:39
Paikkakunta: Tampere

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja v-mac »

Boxi ollu Spotifyssa kuunneltavissa puolilta öin :shock: . Vähän balsamia haavoille tilaus CDON:sta ei todennäköisesti saavu perjantaina.
Vastaa Viestiin