The Ties That Bind : The River Collection

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Tuotetta on tulossa Anttiloihin, mutta en tiedä miten hyvällä jakelulla (mun sisäpiiri ei toimi tarpeeksi hyvin). Luottaisin kuitenkin että ilmestymispäivänä löytyy sieltä mistä minä haluaisin ostaa, ja ilmaisjakeluiden yms. mukanahan on kaikille taas tullut se Anttilan mainosläystäke, jossa on mukana 20 eur alennuskuponki yli satasen ostoista sopivalla aikajaksolla. (On mahdollista että Anttilan myyntihinta on sentin alle satasen, mutta sitten ostetaan joku muu halpistuote mukaan. Ei suklaapatukka, koska kuponki ei ole voimassa mm.elintarvikkeille, lehdille tai leffalipuille, muistaakseni.)

MUTTA just tänään tajusin, että perjantaina joudun lähtemään suoraan duunista hevonkuuseen sukulaislapsen lakkiaisiin, ja takaisin pääsen vasta kun levykaupat (ja Anttilat) on sulki. Sama lauantaina, muuta menoa aamusta levykauppojen sulkeutumisiin asti ja sunnuntaina on itsenäisyyspäivä ja kaikki kiinni! Argh! Pääsenkö vasta maanantaina shoppailemaan? Vai onnistunko rukkaamaan lauantain aikataulua siten että olen jonkun levyä myyvän liikkeen tuntumassa ennen sulkemisaikaa? Onko niillä sitä silloin enää jäljellä? Panic, panic!
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Dune »

Kyselin kans Anttilasta, koska boxi ilmestyy..
Eivät uskakltaneet luvata tälle viikolle, ensi viikolle menee..
Tuli vaan justiin mainos lehti missä olis 20€ etu seteli yli satasen ostosta ;)
Täytyy sitten tyytyä Spotyfyyn, ens viikko reissussa.. jos ei sitten sunnuntaina Tavastialta löytyys tätä boxia... :roll:
MrDune
JapeT
Growin' Up
Viestit: 93
Liittynyt: 14.01.2013 9:58

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JapeT »

Tempeä lukkuunottamatta boksi kahlattu läpi, on joka pennin arvoinen. Itsellä Bruce-diggailu alkoi Riverin aikoihin ja tämä on siksi itselle erityisen spesiaali julkaisu.
Dokumenttia katsoessa ihan herkistyin...sniff....
Voisihan tätä julkaisua arvostellakin, mutten koe tarvetta vaan olen kiitollinen ja aion nauttia tästä silmilläni ja korvillani pitkääääään.....
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Minua kiinnostaa nyt eniten The Man Who Got Away. Onko niin tykkibiisi kuin kuvittelen sen olevan? Entä Night Fire? Vanha demo on kova.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Jukka69
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 01.12.2015 19:34

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Jukka69 »

Se oli joskus 1980 lopulla, aikana jolloin kansallisen yleisradioyhtiön kahdesta radiokanavasta se syntisempi eli Rinnakkaisohjelma soitti pari tuntia viikossa kapinallista nuorisomusiikkia. Muistan kuunnelleeni Rockradio - ohjelmaa Tero Lieten juontamana. River oli tuolloin kuuma tuore levy ja se oli ensikosketus Brucen musiikkiin. The Ties That Bind jäi ensin mieleen soimaan ja muistan seuraavan viikon ohjelmasta nauhoittaneeni keltamustalle Basfin c - kasetille Cadillac Ranchin. Se oli ensimmäinen Bruce - tallenteeni. Samainen Cadillac Ranch aloitti Tempen keikan 2. setin ja nyt kun sitä saa katsoa tällä laadulla livenä 35 vuotta myöhemmin voin vetää kaikki aiemmat mahdolliset valitukset Bruce & Landau julkaisupolitiikasta takaisin. Kiittäen...
Jukka69
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 01.12.2015 19:34

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja Jukka69 »

JaSu kirjoitti:Minua kiinnostaa nyt eniten The Man Who Got Away. Onko niin tykkibiisi kuin kuvittelen sen olevan? Entä Night Fire? Vanha demo on kova.
Molemmat näistä menevät minulla "uusien" biisien keulille yhdessä Stray Bulletin kanssa. Outtake levyn alkupuoli on "jostain kumman syystä" se kiinnostavin osio. Ja minä kun en alkuun innostunut Stray Bulletista yhtään....
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Arvasin tämän. Mietin, mitkä ovat Jukan suosikit. Stray Bullet, The Man who ja Night Fire heitin lonkalta. Ilmeisesti Night Fireä ei olekaan pilattu?
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
JapeT
Growin' Up
Viestit: 93
Liittynyt: 14.01.2013 9:58

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JapeT »

Night Fire on loistobiisi, tosin tuoreet lauluosuudet.
Stray Bullet, The Man Who Got Away ja Chain Lightnin' vähintäänkin erittäin hyviä.
Osassa tuoreita lauluosuuksia, välttämättähän alkuperäisissä ei ollut kunnollisia tai olivat demoja jne....
Mr.Outside kotidemo ( maininnalla Unknown recording information)
JapeT
Growin' Up
Viestit: 93
Liittynyt: 14.01.2013 9:58

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JapeT »

Tuo originaali The River 1-LP on myös uudelleenmasteroitu joten Cindy, Stolen Car, To Be True ym. kuulostavat hienoilta...
JapeT
Growin' Up
Viestit: 93
Liittynyt: 14.01.2013 9:58

Re: The Ties That Bind : The River Collection

Viesti Kirjoittaja JapeT »

Sen verran kommentoin vielä outtakes- levyä että nämä "uudet" biisit 1-10 ovat yllättävän ehyt kokonaisuus, ei yhtään huonoa biisiä...neljäs kuuntelukerta menossa ja koko ajan paranee....juuri nyt kuulokkeissa Stray Bullet, kuusiminuuttinen mestariteos...

PS. Eipä näitä nyt malttanut olla kommentoimatta.
Vastaa Viestiin