Forssan Lehti - Kasvokkain

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5392
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Forssan Lehti - Kasvokkain

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Judanssi kirjoitti:
rane kirjoitti:^ katselin netistä ja aika monessa set-list lähtessä Light of Day:ta ei itseasiassa luokitella Tour Premiksi. Eli muistikos Bruce väärin.......
Tuohon en uskalla ottaa kantaa. Pikavilkasua tein kiertueen listoista, eikä silmiini osunut. Mun silmät tosin harittaa muutenkin sen verran, että ei tuo ihme olisi.

Pitäskö kilauttaa Bossille ja kysyä :lol:
Ei häneltä näissä asioissa pahemmin kannata kysyellä, ei muista kuitenkaan.
Kuten Tero on mainitsikin, oli soitettu aikaisemmin.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Raffe
Jack Of All Trades
Viestit: 210
Liittynyt: 11.01.2013 11:11

Re: Forssan Lehti - Kasvokkain

Viesti Kirjoittaja Raffe »

Enpä ollut ottanut vielä uutta allekirjoitusta, mutta nyt löytyi sopiva. Kiitos jälleen Forzzan suuruudelle!!
My religion is Rock and Roll, my personal Jesus is Bruce Springsteen, and i guess that Elvis must be God
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Forssan Lehti - Kasvokkain

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Raffe kirjoitti:Enpä ollut ottanut vielä uutta allekirjoitusta, mutta nyt löytyi sopiva. Kiitos jälleen Forzzan suuruudelle!!
Älä prkl, kun en koskaan halua mua nostettavan milläänlailla framille. Meillä on kaikilla samanlaiset mahikset mihin vaan, ainakin Bruce on lauluissaan niin mulle opettanut, ja niillä mä vetelen, köyhän perheen poikana. Pistelen elämää menemään nöyränä, ja hyvät ihmiset hyvien asioiden puolesta on aina lähellä, se mitä ei oo konkreettisesti niin se prkl tehdään jollainlailla konkreettiseksi. Rahan tekeminen ilman rokkitähteyttä on ilmeisesti vaikeinta. Raffe, toivottovasti nähdään livenä, ja pian..
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: Forssan Lehti - Kasvokkain

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Toi on hieno lehtijuttu. Suosikkikohtani, jolle olen nyt naureskellut päivätolkulla, on:

"Olen kuullut, kuinka joskus Hectorin keikalla häneltä on pyydetty jotain biisiä ja Hector on vastannut, että hän ei ole jukeboksi. Bruce on."

Osuu ja uppoaa, vaikkei ole mitään varsinaisesti Hectoria vastaan. Aika ytimekkäästi kerrottu noiden kahden artistin olennaisin ero - onhan niitä toki muutama muukin...
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Vastaa Viestiin