High Hopes single tulossa 25.11

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja kekko »

Riku kirjoitti:
kekko kirjoitti:
Riku kirjoitti:
Franky kirjoitti:Ei muuten twitterin kautta löytyvät linkit enää tänä aamuna toimineet.
Justhan kekko tänä aamuna kirjoitti että "Kyllä toimii!"
Biisi toimii, linkki ei.
Luuletko että en ymmärtänyt?
En.
It ain't no sin to be glad you're alive
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Mä en oikein osaa vielä kertakuuntelulla sanoa tosta pidänkö vai en. Kahden kympin kärkeen ei varmaan nouse mun listalla mutta saattaa olla että vaatii useamman kuuntelun.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
Rodnik
Born To Run
Viestit: 8
Liittynyt: 28.01.2013 14:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja Rodnik »

Kuuntelin High Hopesin netistä. Olen aina pitänyt High Hopes biisistä. Tykkään kuitenkin enemmän vanhasta versiosta. Mulla on CD single Secret Garden (Itävalta 1997), jolla on High Hopes. Sinkulla on 1. Secret Garden, 2. Missing, 3. High Hopes, 4. The Ghost of Tom Joad. Uudelleenlämmitys Morellon kanssa on mielestäni tarpeeton. Kiva tietysti, että uutta materiaalia julkaistaan. Muistan vielä nekin ajat 80- luvulta kun vuosikausiin ei ilmestynyt mitään uutta...
The stars have faded, the sky is still
Sun's in the heavens and a new day is rising
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Kuuntelin kanssa sitä vanhempaa versioa ja mietin, miksi pitää tehdä näitä uusia versioita ja pilata ne jollain Morellolla… Mutta tämä on makuasia. Ei tästä täällä enempää.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja Ile »

Rodnik kirjoitti:Kuuntelin High Hopesin netistä. Olen aina pitänyt High Hopes biisistä. Tykkään kuitenkin enemmän vanhasta versiosta. Mulla on CD single Secret Garden (Itävalta 1997), jolla on High Hopes. Sinkulla on 1. Secret Garden, 2. Missing, 3. High Hopes, 4. The Ghost of Tom Joad. Uudelleenlämmitys Morellon kanssa on mielestäni tarpeeton. Kiva tietysti, että uutta materiaalia julkaistaan. Muistan vielä nekin ajat 80- luvulta kun vuosikausiin ei ilmestynyt mitään uutta...
Hienoa, että jollain on tuo. Olen vuosia metsästänyt ja olen alkanut epäillä, että koko sinkkua ei ole olemassakaan kuin korkeintaan jossain Jyrkin henkilökohtaisessa kassakaapissa.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2704
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja teromk »

Tästä Ile: http://www.ebay.co.uk/itm/BRUCE-SPRINGS ... 4610c3fd98" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja heikki o »

High hopes on myös Blood Brothers-videon mukana tulleella CDS:lla. Sama versio kuin tuolla Secret garden-singlellä (juuri tarkistin).

Enpä ole koskaan biisistä oikein perustanut.
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 892
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Kuuntelin vihdoin tuon uuden version ja melkein kyllä tykkään siitä vanhasta versiosta enemmän. En oikein tiedä mitä odottaa tulevalta, kun tällaisia biisejä lämmitellään... No odotellaan. Torvisektion mukanaolo on ehdottomasti positiivinen asia.
Take 'Em As They Come
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Teemu kirjoitti:Kuuntelin vihdoin tuon uuden version ja melkein kyllä tykkään siitä vanhasta versiosta enemmän. En oikein tiedä mitä odottaa tulevalta, kun tällaisia biisejä lämmitellään... No odotellaan. Torvisektion mukanaolo on ehdottomasti positiivinen asia.
Tässä oli hyvin kiteytettynä se, miten minäkin tämän nyt kuullun koen. Kun vain tietäisi edes vähän enemmän, millainen levy sieltä on oikeasti tulossa...
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: High Hopes single tulossa 25.11

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

Johnny72 kirjoitti:
Teemu kirjoitti:Kuuntelin vihdoin tuon uuden version ja melkein kyllä tykkään siitä vanhasta versiosta enemmän. En oikein tiedä mitä odottaa tulevalta, kun tällaisia biisejä lämmitellään... No odotellaan. Torvisektion mukanaolo on ehdottomasti positiivinen asia.
Tässä oli hyvin kiteytettynä se, miten minäkin tämän nyt kuullun koen. Kun vain tietäisi edes vähän enemmän, millainen levy sieltä on oikeasti tulossa...
Twitterissä huhuja kahdesta levystä, jotka kummatkin julkaistaisiin: cover/outtake -levy (High Hopes siis tältä levyltä) ja kokonaan uusi studiolevy. Ensi vuodelle huhutaan USA:n kiertuetta ja Euroopan festivaaleja heinäkuuksi. Lisäksi San Siroa huhutaan vuodelle 2015.
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Vastaa Viestiin