Haastatteluja

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
JerseyDevil
Born To Run
Viestit: 20
Liittynyt: 01.04.2013 22:31
Paikkakunta: Kotka

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja JerseyDevil »

80-luvulla joskus Live 1975-85 boksin julkaisemisen aikoihin tuli Suomen telkkarista myös Glory Days -nimellä kulkeva dokumentti, jossa oli mm. tuo karhusketsi ja monia Brucen biisejä. Mieleen tulee ainakin This Land Is Your Land, Junglelang, Born in the USA ja Born to Run tuosta ohjelmasta. Ohjelma kuitenkin oli enemmän mielestäni haastattelupainotteinen. Minulla oli tuo wanha taltiointi VHS-nauhalla vielä muutama vuosi sitten.
JerseyDevil
Born To Run
Viestit: 20
Liittynyt: 01.04.2013 22:31
Paikkakunta: Kotka

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja JerseyDevil »

Tarkemmin netistä kaiveltuani tuo muistelemani Glory Days -dokkari on vuodelta 1987, BBC:n tuotantoa ja siinä on mukana nämä biisit:

01. Born To Run (various 84-85)
02. Thunder Road (Largo 78)
03. E Street Band Interviews
04. Prove It All Night (Phoenix 78)
05. Jungleland (Largo 78)
06. 4th Of July, Asbury Park, Sandy (London 75)
07. Darkness On The Edge Of Town (LA 85)
08. Johnny 99 (LA 85)
09. Born In The USA (LA 85)
10. This Land Is Your Land (LA 85)
11. No Surrender (LA 85)
12. Quarter To Three (Largo 78)
13. Cadillac Ranch (LA 85)
14. Growin' Up (LA 85)
15. The Promised Land (LA 85)
16. Born To Run (various 84-85)
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Mulla on myös ollu tuo VHS-kasetilla mutta ei enää, valitettavasti. Muistaakseni tuli YLE:ltä jote oiskohan se vielä arkistoissa, voisivat lähettää uudestaan. Julkaistuna sitä ei varmaan ole paitsi ehkä bootsina. Karhu-tarina oli loistava.

Dan
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja mrk »

JaSu kirjoitti:No onko joku nähnyt jossain Brucen kommentteja Turun keikoista? Ovathan ne mittakaavaltaan jotain ihan muuta, johon hän on tottunut viime vuosina ja vuosikymmeninä. Rapiat 9000 ihmistä on kyllä tosi vähän Brucen konsertissa.
Ei HK Areena nyt oleellisesti pienempi ole kuin Pohjois-Amerikan sisähallit mitä on viime vuosina kiertänyt ahkerasti. Hieman pienempi yläkatsomo ja lavan takan olevat paikat pois käytöstä.
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

^Näin se taitaa olla! Mutta yhtä kaikki, fiilis oli parhaasta päästä! :D :D :D :D :D :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

JerseyDevil kirjoitti:Tarkemmin netistä kaiveltuani tuo muistelemani Glory Days -dokkari on vuodelta 1987,
Nyt mulla on se! Sisko oli nauhoittanut sen aikoinaan telkkarista ja tuo kyseinen VHS-kasetti on mulla parhaillaan lainassa. Kävin juuri kopioimassa sen DVD:lle, ja nyt pitää miettiä kuinka parhaiten saan sen alusta ja lopusta editoitua ties minkä kammottavalta näyttävän teeveesarjan pätkät pois. Mainokset (mm. Jenkki-purkka, kokis) voisi hyvin jättää, ne ovat hauskaa ajankuvaa.

Tuo ohjelma eli Glory Days on tullut Maikkarilta (jolla ei silloin ollut omaa kanavaa) torstaina iltapäivällä, koska kuuluttaja sanoi niin, ja mukana olevien muiden ohjelmien mainosten mukaan kyseessä on todennäköisesti ollut torstai 3.9. Kalenteri sanoo, että syyskuun kolmas osui torstaille vuonna 1987 eli tuosta vuodesta täytyy olla kyse.

Osittain tutulta tuntuvia pätkiä etenkin Brucen haastateluissa, mutta en ollut koskaan nähnyt tätä kokonaan!
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Liisa S kirjoitti:
JerseyDevil kirjoitti:Tarkemmin netistä kaiveltuani tuo muistelemani Glory Days -dokkari on vuodelta 1987,
Nyt mulla on se! Sisko oli nauhoittanut sen aikoinaan telkkarista ja tuo kyseinen VHS-kasetti on mulla parhaillaan lainassa. Kävin juuri kopioimassa sen DVD:lle, ja nyt pitää miettiä kuinka parhaiten saan sen alusta ja lopusta editoitua ties minkä kammottavalta näyttävän teeveesarjan pätkät pois. Mainokset (mm. Jenkki-purkka, kokis) voisi hyvin jättää, ne ovat hauskaa ajankuvaa.

Tuo ohjelma eli Glory Days on tullut Maikkarilta (jolla ei silloin ollut omaa kanavaa) torstaina iltapäivällä, koska kuuluttaja sanoi niin, ja mukana olevien muiden ohjelmien mainosten mukaan kyseessä on todennäköisesti ollut torstai 3.9. Kalenteri sanoo, että syyskuun kolmas osui torstaille vuonna 1987 eli tuosta vuodesta täytyy olla kyse.

Osittain tutulta tuntuvia pätkiä etenkin Brucen haastateluissa, mutta en ollut koskaan nähnyt tätä kokonaan!
Lähetyspäivän muistan varmasti, olin silloin hautajaisissa ja se oli edellinen torstai eli 27.8.
You´ll never walk alone
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Laukku kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti: Voisi olla myös Old Grey Whistle Test -ohjelma. Seassa oli haastatteluklippejä ja konserttiklippejä. Löytyy ainakin osittain pilkottuna tuubista. Ainakin joku tosi vastaavanlainen pläjäys tuli kasikytluvulla telkkarista, katsottu on!

Growin Upiin liittyi piiitkä tarina, jossa Clarence ja Bruce tapasivat (ja pelkäsivät karhua).
Se Karhu-tarina on niin loistava!!!
Karhu video oli tässä taannoin chatin puolella joissain keikkavalvojaisissa ja mä kämmäsin sen linkin.... Ottiko joku muu sen talteen? :cry:
I got a song to sing, keep me out of the cold
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

jersey_girl kirjoitti:
Laukku kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti: Voisi olla myös Old Grey Whistle Test -ohjelma. Seassa oli haastatteluklippejä ja konserttiklippejä. Löytyy ainakin osittain pilkottuna tuubista. Ainakin joku tosi vastaavanlainen pläjäys tuli kasikytluvulla telkkarista, katsottu on!

Growin Upiin liittyi piiitkä tarina, jossa Clarence ja Bruce tapasivat (ja pelkäsivät karhua).
Se Karhu-tarina on niin loistava!!!
Karhu video oli tässä taannoin chatin puolella joissain keikkavalvojaisissa ja mä kämmäsin sen linkin.... Ottiko joku muu sen talteen? :cry:
Tässä JG se karhu-tarina https://www.youtube.com/watch?v=jt8pL4CqrDI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Haastatteluja

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Dan Tucker kirjoitti:
jersey_girl kirjoitti:
Laukku kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti: Voisi olla myös Old Grey Whistle Test -ohjelma. Seassa oli haastatteluklippejä ja konserttiklippejä. Löytyy ainakin osittain pilkottuna tuubista. Ainakin joku tosi vastaavanlainen pläjäys tuli kasikytluvulla telkkarista, katsottu on!

Growin Upiin liittyi piiitkä tarina, jossa Clarence ja Bruce tapasivat (ja pelkäsivät karhua).
Se Karhu-tarina on niin loistava!!!
Karhu video oli tässä taannoin chatin puolella joissain keikkavalvojaisissa ja mä kämmäsin sen linkin.... Ottiko joku muu sen talteen? :cry:
Tässä JG se karhu-tarina https://www.youtube.com/watch?v=jt8pL4CqrDI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiitos Dan! :)
I got a song to sing, keep me out of the cold
Vastaa Viestiin