27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja mrk »

Tuossa vielä lopulliset ajat yms, BTX:stä kopioitu :


Start: 19.33, End: 22.47, Duration 3h14min

01. This Little Light of Mine
02. Badlands
03. Out in the Street
04. SHAKE (Sam Cooke, Sign Request)
05. SWEET SOUL MUSIC (Sign Request)
06. Death to My Hometown
07. Johnny 99
08. Stand on It
09. Wrecking Ball
10. Long Time Comin'
11. Jack of All Trades
12. The River

BORN IN THE USA album
13. Born in the U.S.A
14. Cover Me
15. Darlington County
16. Working on the Highway
17. Downbound Train
18. I'm on Fire
19. No Surrender
20. Bobby Jean
21. I'm Goin' Down
22. Glory Days
23. Dancing in the Dark
24. My Hometown

25. Waitin' on a Sunny Day
26. The Rising
27. Land of Hope and Dreams

Encore:
28. Drive All Night (with Glen Hansard)
29. Born to Run
30. Tenth Avenue Freeze-Out
31. Shout
32. This Little Light of Mine

33. Thunder Road (solo acc)
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

siistin listaa huomenna, tänään ei enään jaksa, öitä kaikille ja illalla uudestaan :D
Viimeksi muokannut 41 shots, 28.07.2013 0:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kipa71
Jack Of All Trades
Viestit: 139
Liittynyt: 28.01.2013 13:12
Paikkakunta: Vantaa/Helsinki

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Kipa71 »

Yllätyksellinen sinänsä, että itse yllätyin tuosta albumista... mutta kaikki on mahdollista kun on kysymys Brucesta! He´s the Boss! No kuitenniin, jos olisin mukana ollut niin varmasti olisi ollut mieletön fiilis! Sitä ei voi kiistää kun on kysymys Brucesta. Mutta , toivottavasti keikkakonkarit saavat huomenna jotain yllätyksellisempää ja erityistä!
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Kiitokset kanssavalvojille, huomenna jatketaan, hyvää yötä!
Pauno
Lucky Man
Viestit: 273
Liittynyt: 26.01.2013 11:39
Paikkakunta: Bay

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Pauno »

Johnny72 kirjoitti:Kiitokset kanssavalvojille, huomenna jatketaan, hyvää yötä!
Jep! Ja Kilkennyä kaupasta.
Keikan suhteen täytyy olla kuitenkin realisti. Ehkä vähän pessimistikin. Pessimistihän ei kuulemma koskaan pety.
Mutta uskon siihen, että tuo amerikan äijä jollain tapaa yllättää. Jopa meidät täällä "tekstiviestien" varassa roikkujat.
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4949
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Sunnuntaina soitetaan ainakin puolet TracksBoxista ja luultavasti myös julkaisemattomat Country ja Reggae Albumit tai sitten ihan jotain muuta...... ;)
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Pauno
Lucky Man
Viestit: 273
Liittynyt: 26.01.2013 11:39
Paikkakunta: Bay

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Pauno »

THE Badlands Man kirjoitti:Sunnuntaina soitetaan ainakin puolet TracksBoxista ja luultavasti myös julkaisemattomat Country ja Reggae Albumit tai sitten ihan jotain muuta...... ;)
Just näin. Samaa mieltä. Good Night!
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5414
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Voi ...tu, fuc...in Born In The U.S.A albumikeikka kaiken sen jälkeen, mitä viime aikoina tällä saarella on soitettu !!!!!!!!!
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5414
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Keikka alkoi ihan odotetusti This Little Light Of Mine'lla ja seurannut Badlands antoi aavistuksenomaisen vihjeen albumikeikasta. Parit toivecoverit ja sitten jo Death. Ei vielä suuria ylläreitä, odottavaa ja toiveikasta tunnelmaa... Riverin jälkeen Bruce alkoi puhua vuoden 85 Slaine Castlen keikasta ja pelko hiipi puseroon. "Born In The U.S.A. album from start to finnish" sanoi Bruce, Leena ja minä yhdestä suusta "...tu" ja vetäydyimme taakse luovuttaen paikkamme jälkikasvuillemme. Hetken jopa pohdimme sunnuntai jonotusnumeron hakua tässä vaiheessa, mutta idea hylättiin. Olihan Cover Me kelpo kitarabiisi, Downbound aina kiva kuulla ja My Hometown kiva, mutta kuitenkin. Ja sitten vielä jatkoksi Waitin' Sunny Day ja The Rising.

Encoret sentään alkoivat yllättäen Drive All Nightilla, jossa vieraana Glen H. Erittän hyvä vierailija olikin, pesi esim Elliot Murphyn 6-0. Itse asiassa kaikki päivän lämppärit olivat positiivisia yllätyksiä.

Positiivisena asiana on todettava, ettei keikkojen aikana satanut vettä Josh Ritterin keikan aikana tullutta erittäin pientä ripausta lukuunottamatta. Ja eihän keikasta ole muuta suuntaa kuin ylöspöin, eihän. Vaikka monesti oli puhetta, ettei pidä odottaa liikoja näiltä keikoilta, oli BITUSA full album kuin märkä rätti päin kasvoja.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Oli ihanaa saada Jyrkiltä ja Leenalta yhteisviesti BitU-ilmoituksen jälkeen: .ittu!

Siis Jyrkilläkin on tunteet. Kiitos. Jos mä olisin sanonut ton täällä foorumilla, olisin saanut joiltain taatusti hate-postauksia. Siis mun mielestäni alkukin oli aika pirun tylsä. Pidän soulahtavasta Brucesta, mutta vähiin jäi sekin. Long Time Comin' ei sekään mun intoani nostanut, alun paras lienee Stand On It.

BitU... Täytyy sanoa, mun reaktioni ei ollut kauhean brutaali, olin jo tottunut näihin pettymyksiin. Olin jo kai antautunut näille tilanteille. Eli se neljäs BitU mulle tänä kesänä. Kyllä se mun mielestäni oli parempi kuin Solna tai Pariisi, mutta ajatuskin BitUsta Milanon jälkeen masentaa: muilla ei ole pienintäkään mahdollisuutta päästä edes lähelle sen illan maagisuutta. Peli oli jo valmiiksi hävitty :(

Monista BitUn biiseistä tuli kuitenkin kivat versiot, varsinkin Cover Me on tänä kesänä soinut komeasti, niin tänäänkin. Samoin Darlington County ja Glory Days toimivat hyvin. Pirteämpiä nämä biisit olivat kuin monet keikan alun biisit. No joo, mitä se sitten sanoo illasta, en tiedä.

BitUn jälkeinen keikka olikin sitten Drive All Nightia lukuunottamatta sitä samaa toistoa, jota on kuultu enemmän tai vähemmän pari vuotta. Shout sentään on loistava. Tosin siitäkin on tullut parempia versioita. Vierailija Glen H. oli kyllä Drive All Night uskomattoman hyvä, siitä täydet pisteet. Tosin ilman vierailevaa laulajaa se olisi ollut vielä parempi.

Illan positiivisinta antia oli ilman muuta keikan kohtuullinen pituus. Cardiffin kälkeen Bruce oli selvästi väsynyt Leedsin lopussa, joten hyvä, että keikka pysyi kohtuupituisena.Kamerat olivat kielletty monta kk, mutta n. tuntia ennen lähtöä huomasin, että ei-prot ovatkin sallittuja. No, en ehtinyt ladata akkua, joten se loppui Glory Daysin aikana. Ja huomenna istun vielä 20-25m kauempana :twisted: Vaikka irlantilaiset ovat ystävällisiä, organisointipuolella on paljon parannettavaa, siis paikan päällä. Ikävä tuli Saksaa tai Sveitsiä. Irlantiin kyllä haluan takaisin, mutta en tiedä haluanko konserttiin. No,ehkä indoor-show olisi ok.

Huomenna taksi hakee meikäläisen viideltä, tänään kuudelta, joten sikäli enemmän aikaa vetelehtimiseen. Tänään päivällä tuli nukuttua 3 tuntia, se eilinen sessio kesti sentään yli kahteen. Nälkä. Ja en todellakaan ole englantilaisen aamiaisen ystävä :(
Vastaa Viestiin