03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

teromk kirjoitti:
jjvirta kirjoitti:^Jaa, meikäläinen varaili hotelleja Solnaan ensimmäisten huhujen perusteella heinäkuulle 2013.
Vai elokuulle? Mulla oli varauksia ainakin elokuulle kun niitä tässä männä viikolla fiksailin.
Sama juttu teromk, niin mullakin oli varauksia loppukesälle. Huvittavinta oli vielä se, että jos kuuli keikan olevan esim. 3.5., niin piti ihan kaiken varalta tehdä varaus aika laaja-alaisesti eli 1.5.-7.5.2012. Sitten kun ajat varmistuivat, varauspäivistä aina putosi puolet tai jopa kaksi kolmasosaa. Mulla kävi just niin ton yllä olevan Radissonin kanssa, 4 tai 5 yöstä pudottiin 1 yöhön. Sitten paljastui, että juuri SE yö on 286e. Ja vaihtoon meni.

Sehän hommassa hämää, että edelliset ja seuraavat yöt voivat olla selvästi halvempi, jolloin juuri tuon yhden tietyn yön hinta voi olla lähes tuplat eikä sitä edes huomaa jos varauksessa ei ole mainittu erillisten öiden hintaa vaan pelkkä könttisumma.

Kiinnostuneille tosiaan tiedoksi, että Hotelli Terminuksella, vastapäätä Tukholman päärautatieasemaa, on huoneita vapaana hintaan 164e ilman peruutusmahdollisuutta. Peruutusmahdollisuudella 202e. Aamiainen sentään kuuluu mukaan hintaan molemmissa tapauksissa. Tämä siis 11.-12.5. yötä koskien.

Välillä 1.5.-5.5. (tulen junalla Oslosta jo 1.5.) vietän yöni Rica Hotel Kungsgatanilla. Ei ihan halpa, mutta vieressä on tori, kauppoja, apteekki, runsaasti safkapaikkoja, taksiasema, metroasemakin, joten siellä jaksaa olla muutamankin yön. Tuttu paikka ja pidin siitä. Olin siellä 2009 3.6.-8.6., jolloin Bruce oli Tukholman Olympiastadionilla. Yön pari jaksaa viettää lähes missä tahansa, 4 yölle voi jo hieman panostaa.

Yleisestikin olin tänä vuonna hyvin hereillä, sain esim. Kilkennyssä itselle hyvän hotellin, samoin Leedsistä konserttipaikan läheisyydestä hyvän hotellin myös. Oslossa olen Telenor Arenan vieressä olevassa hotellissa, Genevessä hotellista on alle 100m stadionille :)
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja pesku »

jjvirta kirjoitti:
Taapsa kirjoitti:Kuinkas moni ampuu näille 3. ja 4. päivän keikoille paatilla, kummalla ja koska?
Meno to-ilta, paluu su-ilta, Viking Line.
Meno ke - ilta, paluu su - aamu, Silja
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
SunnyDay
Jack Of All Trades
Viestit: 189
Liittynyt: 11.01.2013 17:31

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja SunnyDay »

Radisson Blu Royal Park hotellissa näyttäisi vielä olevan huoneita 11.-12.5. hinta 162 euroa. Hotelli sijaitsee Solnassa parin kilsan päässä Friends Areenalta. Meillä on siellä varaus.
The aurora is risin' behind us!
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Ile kirjoitti:En ole minäkään varannut. Suunnitelmana on tulla kolmannelle keikalle vasta keikkapäivänä ja hengata sitten yö jossain after parteissa tms. ja häipyä aamulaivalla Suomeen.
Tule Ile sinne Solnan Vandrarhemiin, se on kävelymatkan päässä Friends-areenalta pohjoiseen ja siellä oli ihan hyvin tilaa ainakin viikko-pari sitten vai milloin mä nyt varasinkaan sieltä jonkun huoneentapaisen. Toukokuussa voi olla kylmää hengata yön yli jossain - toisaalta jos Vandrarhemiin ei olisi mahtunut, olisin saattanut harkita jotain vastaavaa kuviota tai sitten lentokentällä notkumista aamulentoa odotellessa.
Aku
Jack Of All Trades
Viestit: 230
Liittynyt: 11.01.2013 12:43
Paikkakunta: Kouvostoliitto -Byrokraattinen liittotasavalta

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Aku »

pesku kirjoitti:
jjvirta kirjoitti:
Taapsa kirjoitti:Kuinkas moni ampuu näille 3. ja 4. päivän keikoille paatilla, kummalla ja koska?
Meno to-ilta, paluu su-ilta, Viking Line.
Meno ke - ilta, paluu su - aamu, Silja
Meno ke - ilta, paluu su - aamu, Viking.
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Kuinkas moni foorumilainen uskaltaa paljastaa majoittuvansa Grand Hotel Stockholmissa 3-4.5?
Osapäiväbruce
Born To Run
Viestit: 48
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Osapäiväbruce »

Taapsa kirjoitti:Kuinkas moni ampuu näille 3. ja 4. päivän keikoille paatilla, kummalla ja koska?
Tää ampuu Ruåtsin puolelle jo vappuaattona Viking Linella Helsingistä. En kuitenkaan mene pittijonoon, vaan sukulaisia tapaamaan ja sieltä molemmille keikoille. Paluu samoin kuvioin su-iltana.
Bruce is loose!
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja rane »

Taapsa kirjoitti:Kuinkas moni foorumilainen uskaltaa paljastaa majoittuvansa Grand Hotel Stockholmissa 3-4.5?
kyl mä uskaltaisin paljastaa mutten tällä kertaa ole sielä vaan jossain Solnan seudun majoittumisliikkeessä.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2704
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja teromk »

rane kirjoitti:
Taapsa kirjoitti:Kuinkas moni foorumilainen uskaltaa paljastaa majoittuvansa Grand Hotel Stockholmissa 3-4.5?
kyl mä uskaltaisin paljastaa mutten tällä kertaa ole sielä vaan jossain Solnan seudun majoittumisliikkeessä.
Mekin ollaan Solnassa, Ibiksessä. Siihen toiseen THL-hotelliin tuli alunperin tehtyä varaus liian vähille päiville, eikä varauksen muutos enää onnistunut. Ja Ibis oli myös halvempi. Keitäs oli Ibis-porukassa? Luckyman63 tais olla ainakin, jos muisti pelaa...
jannear2002
Growin' Up
Viestit: 61
Liittynyt: 11.01.2013 21:16

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja jannear2002 »

teromk kirjoitti:
rane kirjoitti:
Taapsa kirjoitti:Kuinkas moni foorumilainen uskaltaa paljastaa majoittuvansa Grand Hotel Stockholmissa 3-4.5?
kyl mä uskaltaisin paljastaa mutten tällä kertaa ole sielä vaan jossain Solnan seudun majoittumisliikkeessä.
Mekin ollaan Solnassa, Ibiksessä. Siihen toiseen THL-hotelliin tuli alunperin tehtyä varaus liian vähille päiville, eikä varauksen muutos enää onnistunut. Ja Ibis oli myös halvempi. Keitäs oli Ibis-porukassa? Luckyman63 tais olla ainakin, jos muisti pelaa...
Me ollaan vaimon kanssa myös tuolla Ibiksessä. Tullaan vasta pe iltapäivällä kun joutuu perskule oleen töissä vielä puoleen päivään asti. Ekaan keikkaan katsomopaikka niin ehtii hyvin.

Janne
Vastaa Viestiin