Wrecking Ball -kiertue 2013

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja rane »

Aiheeseen liittyen toisen Tomin tarina Brucesta (tää oli muistaakseni ex-THKssä mutta tähän ny uudestaan).
http://gossipcenter.com/tom-hanks/tom-h ... %9D-749146" onclick="window.open(this.href);return false;

kts toinen ja kolmas.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Olipas kovia spekulointeja. Pakoputkituntuma sykkii mulla taasen niin että tosiaan Aussit rämpytetään vähän erilailla, äijät hyödyntävät toisiaan ja pidetään hauskaa. Ovat miettineet vähän aikaa että milläs me skulataan tuo pienimuotoinen Stevien poissaolo, ketäs meitä tässä on ollut?..TADAA! MORELLO PRKL!! Mutta sieltä se Stevie luikertelee paikalle soulahtavine tvängg-kitarointeineen.
Pelkkä paikko,ei mitään muuta. Tämä Wrecking Ball-kiertue tulee olemaan Brucen isoin kiertue koskaan ja päihittää BIT USA-tourinkin, tämän jälkeen äijät pitävät varmasti keikkataukoa kunnolla..voi olla nykyään Bruce-mittakaavassa vuosi tai kaksi. Kuitenkin tää remmi on sen verran tikissä, että jos huolehtivat itsestään kuin tähänkin asti, saadaan nauttia vielä kiertueista samalla kokoonpanolla, eli ei siis Bruce Against The Rage Machine-bändistä.
Näin minä loin spekun..
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

Tapsa sanoi hyvin, my feelings exactly. Vaikka tämä ei olekaan Brucen uran viimeinen kiertue, niin kotvan kuluu ennen kuin bändiä näillä lakeuksilla taas nähdään, imo. Joten nautitaan Suomen keikoista täysin rinnoin.. :D
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 892
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Minä en näe Morelloa samanlaisena mörkönä, kuin osa porukasta täällä. Tuskin kaveri pääsee vonguttelemaan yhtään sen enempää sooloja, kuin Nils, tai Stevekään. Eli ehkä sen 2-3 illassa. Ja jos olette Nightwatchmania seuranneet, niin tiedätte, että akustinenkin pysyy kaverilla hyvin kädessä sen (eittämättä ruman) sähkiksen lisäksi. En silti toivo, että Steve poistuisi pysyvästi bändistä, koska häntä on hahmona mahdoton korvata. Mutta niin oli Clarencekin ja niin vain kävi, että bändi kiertää menestyksellisesti ilman häntä.
Take 'Em As They Come
Candy's Boy
Jack Of All Trades
Viestit: 195
Liittynyt: 11.01.2013 19:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja Candy's Boy »

Termin kanssa samaa mieltä. WB levyä kun kuuntelee ja katsoo minä biiseissä Morello on ollut vahvasti mukana on hänen vaikutteet yllättäviä, ei ollenkaan hänelle tyypillisen tyylinsä mukaisia. Sitäpaitsi jos hänen mukanaan olo saa aikaan tuollaisia levyjä niin lisää aan. Toki toivon että Steve jää, kyllä hän vaan on E Street Bandin ykköshahmo.
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Ei kyllä kauheesti Morello nappaa. Lähinnä pitänyt vitsinä koko tyyppiä. Varsinainen Jaska Jokunen. Mutta hei! Makuasia!
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

kemihaara kirjoitti:Ei kyllä kauheesti Morello nappaa. Lähinnä pitänyt vitsinä koko tyyppiä. Varsinainen Jaska Jokunen. Mutta hei! Makuasia!
Ois kuitenkin kiva kerran pari nähdä se vieraana Euroopassakin, niin itse pääsis ihan livenä näkemään/kuulemaan herran soittoa.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Minä pidän Morellosta ja näkisin hänet mielelläni keikalla Brucen ja The E Street Bandin kanssa. Australiaan asti eivät kuitenkaan rahat ja ajankäyttö tällä kertaa veny, ja mitään isompaa tulkintaa jatkokuvioista tästä uutisesta tuskin kannattaa tehdä. Toinen juttu on sitten se, mitä The E Street Bandille tapahtuu tämän kiertueen jälkeen. Toivottavasti jatkoa seuraa, mutta mitä ja koska ja millä kokoonpanolla...
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Greasy Lakessa tuntuisi olevan ihan järkevää asiaa Espanjan keikoista.
Really? Hadn't heard any rumours of Barcelona or Madrid at all in fact they were saying they would play different cities. Have only seen mentioned Gijon, Valladolid, Malaga and Zaragoza but it is taking forever.
The initial plan of playing several dates outside of Madrid or Barcelona have been dropped for financial reasons. It seems we're looking at maybe 2/3 shows with potential dates in Madrid and Barcelona at the Olympic stadium (early talk were for June).
ja tämä sopii myös kuvaan
The talk here now is that due to huge increases in VAT in Spain to 21%, the chances are the big venues are even more attractive making Madrid and Barcelona obvious choices.
Eli paitsi tavallinen talouskriisi myös "suuri nousu ALV:ssä" on vaikuttanut Espanjan tilanteeseen. Veikkaanpa, että ottavat tosiaan hyvinkin varman päälle tässä tilanteessa.
Candy's Boy
Jack Of All Trades
Viestit: 195
Liittynyt: 11.01.2013 19:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja Candy's Boy »

Kyllähän se menee niin, että kun tulee vaikeat ajat niin keikat menee isoille perinteisille keikka paikoille Madrid ja Barcelona. Kuten meni Italiassa Padovaan ja vaikka Suomessa Tutkuun sisähalliin :). Ota nyt näistä selvää. Olen itse ihan varma että Espanjassa on kyllä nuo molemmat isot kaupungit ja sitten lisäksi tulee yksi pieni kylä tyyliin Turku. Barcelonassa nähdään!
Vastaa Viestiin